søndag den 13. april 2014

F*cking s*it omgoodness

Jajajaja, undskylder for den søde titel, men århhh er så sur på mig selv! 1/2-1 time senere efter dette skønne billede blev taget, tabte jeg min nye iPhone i toilettet, ughh ku' det blive værre? Jeg er så ked af det, det er slet ikke til at forstå.. Den er totalt kaput og aner ikke hvad jeg skal gøre, men sådan er livet. Kan kun give mig selv skylden, håber bare en eller anden kan fikse den, krydser så inderligt fingre! Alle mine blogforslag, blogtekster osv. ligger i mine noter, så ja.. Ellers har det været lækkert med ferie, og den står egentlig bare på veninder og veninder .. og veninder og så lige påskehygge med familien den kommende weekend <3. 
Har I prøvet at tabe jeres mobil i toilettet?
Kender I nogen der kan fikse det?

2 kommentarer:

  1. Ikke fedt, det med din iphone.. men det så hyggeligt ud!
    Skal vi følges? Altså blive fast læsere hos hinanden?

    /valentinaniewandt.blogspot.dk

    SvarSlet

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!