onsdag den 9. april 2014

Comeback whitey outfit

Hej piiiger! Åh, jeg er næsten pinlig over det, men ja.. Hvor længe siden er det ikke lige jeg har blogget? puha… Var dog også i Østrig og Tyskland i godt 4 dage. Ellers har jeg haft fagdag i matematik (tjek insta), blevet OBSESSED med stort O med Hay Day, haha og .. slappet max af hjemme efter 2 hårde omgange træning igår og i forgårs. Vi tager en træningstur igen imorgen, da. Snak om ømhed, det gør ondt bare at sætte sig ned :( Men, men, men det er en god smerte! 

I dag kom jeg direkte hjem efter skole, så blogging blev der selvfølgelig tid til. Har haft blogging og 200 andre ting på min to do liste i 100 år, men ja. Bedre sent end aldrig O:) Turen til Østrig & Tyskland resulterede i over 500 billeder, så når jeg får dem sorteret, kommer der en masse billeder op på bloggen. 

Outfittet idag, bestod af hvide elementer, som jeg synes er så fint og rent. Det sidste er jeg dog ikke så god til at overholde. Stod alt for sent op, men nåede dog i skole til tiden, takket være en god, stor sweater og at lægge mascara i toget samt hurtig og dyr morgenmad fra 7/11. Jeg synes det blev til rigtig fine billeder, og jeg takker solen for at den gik ned så sent! 

Jeg håber I har haft en dejlig uge, den tid jeg har været væk!

Har I nogen gode forslag til indlæg?
Hvad synes I om outfittet?



2 kommentarer:

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!