torsdag den 10. april 2014

Outerwear fab favs right now


Hej piger, jeg holder blogger rutinen, og igår fik jeg også taget billeder af mit overtøj. Overtøj betyder egentlig en hel del, fordi det er det vi mest viser, i denne kolde tid jo. (Hov, er det forår?!?) Mit yndlingstørklæde er som altid mit stor og lange fra Gina Tricot til 19,-. Det lysner alle de dunkle tider og skinner igennem alt. Min frakke er min mors, som hun har gjort et godt kup med fra genbrugsbutikken - men selve frakken er fra zara, wehuu. Why pay full price? Synes sorte frakke ser så efforless ud, og top stilet. Endda med den fine hvide taske. 
You likey?
Har I haft en god dag? :)



5 kommentarer:

  1. Rigtig godt indlæg. Billederne er PERFEKTE. Man bliver meget inspireret af din blog! Jeg bliver så glad hver gang der kommer et nyt indlæg:)

    BlogbyPritiKaur.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Priti! :)
      Det betyder en hel del <3

      Slet
  2. Du er så smuk! Hvad brugte du til at farve dit hår da du skulle lave ombre? :)
    Vil du ikke lave en tutorial til ombre hår?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg fik det farvet hos en frisør i Polen, så ka' dsv ikke lave en tutorial, men hvis du har andre idéer, vil jeg meget gerne gøre det. Tak for forslaget <3

      Slet
  3. Sikke et lækkert outfit! .....og lækker blog!

    Kig gerne forbi;
    http://bylodahl.dk

    SvarSlet

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!