torsdag den 17. april 2014

Delicious bananapancakes



Hej smukke people! Jeg beklager den manglende blogging, TRODS lækker påskeferieee! Min mobil er som sagt væk pt., som ellers hjælper mig en del gennem bloggingen, og så har jeg bare nydt ferien med venindeaftaler all day, everyday. Burde også virkelig smutte nu, da jeg skal hjem til en veninde og lave lækker mad + dessert. Tager kameraet med, som mon ikke I får nogen billeder at se? I aften sover jeg ude hos min anden veninde, men i morgen skal der nok blogges. I går lavede jeg disse lækre og SUNDE bananpandekager. Ferie = god morgenmad. Elsker at lave mad, og får altid inspiration fra Insta eller blogs. De ser nok små ud, men uhaaa de mætter. Kunne ikke engang spise dem på billedet op, haha. 

Opskrift til bananpandekager
2 æg
2 små bananer
1/2 kop havregryn
1 1/2 spiseske vanillepulver

Topping
Diverse frugter og bær
Evt. Sirup til dem med en sød tand

.. Så altså super lækkert og super let! 

Nyder I ferien? Hvad elsker I at spise til morgenmad? 


3 kommentarer:

  1. Wow det ser lækkert ud, har set din kommentar inde på min blog. Jeg følger dig nu :)

    / valentinaniewandt.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Det ser godt nok lækkert ud!

    / whatwedobyamalieogrikke.blogspot.dk

    SvarSlet

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!