fredag den 18. april 2014

Spring feelings ootd + new cardigan

Hej girliess. Gårsdagen stod som i tidligere indlæg på hygge med veninder og så lækkert mad, mmh! Efterfølgende af en rigtig hyggelig nat med søde - og skøre folk, hihi <3 Nyder hver eneste dag af ferien og i dag står bare på intet makeup, oprydning, afslapning og så skal jeg heller ikke spise kød i dag, hele dagen faktisk. Det har været lækkert indtil videre, så.. Nu må vi se :) 
I går havde jeg dette outfit på, og da vejret var lækkert - som det også er nu, skulle billederne da skydes udenfor! Vil virkelig ikke i skole igen, århh..
Desuden ville jeg vise jer min nye cardigan jeg fik købt, da jeg var på strøget med min veninde. Har været så vild med lange cardigans recently og ja.. Sort matcher jo alt, kan man bruge som undskyldning. Den kostede 199,- hvis det skulle have interesse. 
Hvad har I ellers lavet i ferien?
Hvad synes I om outfittet?
/ cardiganen og billederne?

4 kommentarer:

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!