mandag den 21. april 2014

Good morning, beautiful


Godmorgen, eller .. Jo, godmorgen everybody. Kl. er nu 11.38, og det er sidste dag i påskeferien. Cry me a river :'(( Påskeferien har godt nok været turbulent, uha.. I går var det så lækkert vejr, og alligevel var det en slem dag. Havde så mange mavekramper, at jeg ikke engang kunne gå ordentligt. Det var helt forfærdeligt! Heldigvis har jeg det bedre nu, og skolen kalder også imorgen, hvor vi nok kommer til at høre på en masse eksamens snak, så vi kan blive skræmte for livet.. hihih, altid hyggeligt (mærk ironien)
Billederne er fra en dag i påskeferien, hvor jeg følte for at være lidt sundere end normalt. Ville slet ikke kunne spise så meget i dag. Har levet på minimal mad og i dag står den kun på frugtkiks og yoghurt til min lille mavse.
Jeg håber ellers I har haft en dejlig påske.
Hvad har I brugt ferien på? 

2 kommentarer:

  1. Mhmm, ser lækkert ud! Jeg synes også, at ferien er fløjet afsted, øv... Men den har været god!

    www.life-a-life.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den har været lige det, jeg havde brug for! <3

      Slet

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!