lørdag den 17. maj 2014

Throwback kimono outfit

Ciao bella! I know, I know. It's been a while since last time! Meeen set er meet ford jeg svømmer i lektier, synopses, eksamener og så har jeg været med til en stor, stor del af planlægningen for sidste skoledag + så meget andet altså, men min bloglyst er vendt tilbage, og jeg er så tilfreds med mine nye header, jeg har lavet! Hvad synes I om den? 
Dette outfit er fra da jeg var i Østrig, som i øvrigt var den lækreste tur everrrrr! Min fars søde kæreste fik taget nogle gode outfitsbilleder, så de skulle da på bloggen. Kan ikke vente til sommer, hvor jeg kan have min kimono på all day err' dayyy! 
Hvad synes I om outfittet?

Kys & Kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!