søndag den 18. maj 2014

Remember Insta'

@Victoriakwaan


Hej piger, ligeså vel som drenge! Ville bare på denne lækre søndag, minde jer om at tage et kig forbi min instagram, hvor jeg ligger billeder ud every single day! Selv når bloggen står stille, bliver min insta opdateret. Hvad hedder I på instagram?
I dag står den på søndagskirke, yes. Vi er en af de familier, der gør det om søndagen, og ved I hvad? Jeg synes faktisk det er terapeutisk, så op med foredommene :') 
Ellers kan I se frem til næste uge, hvor jeg bl.a. har fødselsdag på onsdag, og de lover altså lækkert vejr den dag ;-))

Kyss,

2 kommentarer:

  1. Super fin instagram du har dig, kigger helt bestemt forbi! :-) Bruger selv ekstremt meget tid på min instagram, dog har jeg lige slettet stort set alle mine billeder, for at forny den lidt, hihi. Men kig endelig forbi; eckerten

    Kig meget gerne forbi min nye blog, det ville glæde mig rigtig meget! ♥ - http://michelleeckert.bloggersdelight.dk/

    Knus ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Takk da :)
      Kender også følelsen af at ville starte helt om, hihi <3

      Slet

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!