tirsdag den 29. april 2014

Flower power from F21

Hej søde piger! Solen skinner henover lille Danmark, og jeg kunne ikke være gladere! Det har været en lækker dag i skolen, og i øvrigt landede jeg med et gennemsnit på 11,3 (WHUT?) inden vi går ud af skolen. Så er der jo også liiige det med trækfag. Vi trak skr. geografi og kristendom - HVOR HELDIGE BLIVER MAN SÅ?! Ej, jeg er så glad, selvom fagene ikke er dem jeg har taget flest notater til, så er det bedre end biologi eller tysk fra min side af. Ellers har jeg tilbragt det meste af dagen i parken med klassen og været på strøget med min mor for at ordne nogle sager. Om lidt skal jeg smutte i bad, selvom jeg mest af alt har lyst til en morfar.. Jeg skal nemlig hjem til en tidligere kollega i aften, så det skal nok blive hygge! <3 
Outfittet består af min nye (fra München) kjole/top, jeg købte i Forever 21. Vi havde nada tid, den dag - så nåede kun stuen igennem ud af de 3 sale F21 bød på, øvvv! Jeg har fået et par komplimenter med kjolen på, og synes jo også selv blomsterprintet er så fint til dette vejr o:)
- Den minder mig lidt om kjolerne fra Brandy Melville, hvis I kender det mærke? :))
Håber ellers I nyder vejret.
Hvad skal I op i, 9.klasser?
Hvad synes I om min kjole?

2 kommentarer:

  1. Elsker dine solbriller ♥

    http://wordsbychristina.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiih, tak! Er selv ret vilde med dem <3

      Slet

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!