søndag den 27. april 2014

1st summer outfit on le blog

Hej smukke! Jeg er tilbage igen på bloggen, med et sommeroutfit! Årrh, slettede jo alle mine 200 indlæg og ændrede bloggens link i starten af året, så det er altså første sommeroutfit der vises på bloggen, wuhu! Jeg var ude med pigerne i lørdags efter kinesisk og dans, og det var super hyggeligt! Tjek selv hvad vi spise os tykke i, på min insta @victoriakwaan (yummm!) 
Min bedsteste Annamus, tog disse sprøde billeder, som jeg er så tilfreds med! Især fordi det var så hurtigt, altså. Vi tog dem på hvad.. 2 minutter, og jeg er altså vant til en del tid, når jeg selv skal ligge og rode med kamerastativ osv, haha. Tak Ansss! 
Min alletiders højtaljede nederdel matchede jeg med en rigtig attentionseeker gul skjorte og selvfølgelig guld detaljer! 
Nu vil jeg vende tilbage til min engelsk outline. Næste uge står på en masse eksamenssager, vi skal trække og andet spændende. I'll keep you updated ;)
Har I nydt vejret i weekenden? 
Hvad synes I om outfittet, og de fine billeder?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!