onsdag den 28. maj 2014

Sneek peak: Last schooldays costume

Hej smukke! Så er det sgu i dag jeg har sidste skoledag, og jeg må indrømme jeg er smadder spænt og glad, og jeg glæder mig så megettttt! Alligevel er der noget mega sørgmodigt ved det.. Jeg kan slet ikke forstå det. Dette indlæg er selvfølgelig planlagt, da jeg fra morgenstunden denne dag har haft rigeligt om ørerne. Vi har planlagt dagen til punkt og prikke med en masse hyggelige aktiviteter + vi piger tager en evighed om at gøre klar til hver event, haha. Jeg ville bare vise jer mit sidste skoledags kostume. Yes, jeg har valgt at være engel. Jeg startede ud med et politikostume, men engel er nu meget mere mig. Så feminint og slet ikke sexet som resten af klassens lækre piger, hahah. Det går nu nok, just being myself! Kjolen er fra H&M, og den er simpelthen så fin! Jeg glæder mig til at have den på om sommeren også <3 Kig forbi min instagram @Victoriakwaan, og se mig med outfittet på! 
Ønsker jer alle 9.klasser en lækker dag, og husk at nyd det - og bliv nu ikke for fulde! ;-) 

Krammer,

1 kommentar:

  1. Sikke en fin blog.
    Jeg har lige startet min egen blog op igen, og ville blive rigtig glad hvis du kiggede forbi og læste mit nyeste indlæg - måske du har lyst til at være fast følger? :)
    Knus Katrine

    SvarSlet

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!