mandag den 26. maj 2014

IMPORTANT

billede fra i søndags - fødselsdagsmiddag hos The Italian
Kære dejlige læsere! En sød læser mindede mig lige om, at tingene over hos Bloglovin' ikke lige går som jeg total dumt herover, går og tror.. Mine indlæg bliver ikke overført til jer der følger mig der, så I har ikke været opdateret. Åh altså.. Jeg vil rådgive jer til at følge facebook siden: www.facebook.dk/victoriakwanz hvor jeg altid poster nye indlæg - eller følg over instagram hvor jeg hver dag poster billeder af et lille glimt i mit liv. Jeg vil opdatere jer, når bloglovin' dur igen, som planlagt. Bliv bare ved med at følg, det vil blive ordnet automatisk :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!