torsdag den 22. maj 2014

I can't believe it...

Hola chikasss. Det er lækkert vejr, og jeg tilbringer dagen inde med en bunke YT videoer og blogging. Jeg burde måske læse op til eksaminerne, men åh hvor jeg dog dovner den! Desuden er jeg blevet syg, og det er så skide ubehageligt :-(
Anywayyyys, så ville jeg bare vise jer disse lækre billeder! Vi har nemlig næææsten styr på vores sidste skoledag, som er på onsdag, og jeg kan ikke forstå det. Tænk at jeg om en uge, ikke skal gå på den skole jeg har gået i, i 10 år. I 10 år har jeg taget samme bus og tog, gået samme rute og været på samme skole. Hold nu op, hvor er jeg nervøs for forandringen. Men allerførst, så håber jeg vores sidste skoledag bliver fantastisk og helt uforglemmeligt sjovt. Krydser fingre! 
Skal I også 'flyve fra reden' snart?
Hvordan fejrer I det?

Kyyys,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!