fredag den 23. maj 2014

GHD Straightening iron in lilac

SLEM SLEM VICTORIA! Hvordan kunne jeg glemme at vise jer mit nye lækre lækre lækreeee glatterjern?! Og ved I hvad? Det var oven i købet for FREEE! Yes. Freeee! Jeg vandt det nemlig i Sandra Willers giveaway. Hun er i øvrigt så sød, vi fik skrevet lidt frem og tilbage i mellem tiden. Jeg elsker farven, og de matchede sjovt nok min buket blomster, jeg havde fået - så det blev et par velfungerende billeder ;-) 
Blev så elle vild, og mega glad. Ej, det må være den bedste giveaway jeg har vundet <3 
Elsker I også GHD?
Har I vundet giveaways før?

Knus,

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint og feminint! Jeg ønsker mig selv sådan et :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iih ja, feminint er lige ordet! :)

      Slet

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!