torsdag den 24. april 2014

Outfit in Marienplatz in Munich

Hej, århh hvor har jeg bloglyst for tiden! Endeelig kom jeg i gang med billederne fra München & Innsbruck turen, som vi var på i slutningen af marts. Jeg har så mange billeder, at jeg ikke ved hvordan jeg skal dele det op, haha. Men tror det bliver lidt ud fra outfits og seværdighederne. Vi lavede noget spændende hver dag og havde en hel plan over alt vi skulle se, så se også disse indlæg som en guide. For alle stederne var så über fantastiske! I München er der en plads der hedder Marienplatz. Det er som strøget bare gange 4! En masse lækre butikker også pladsen der, der vel måske er som Rådhuspladsen? Den er så smuk bygget. Vejret var simpelthen så godt og varmt den dag! Fik luftet min nye nederdel, som jeg elsker og er en af mine nye klassikere! 
Kunne I tænke jer at se flere indlæg omkring turen?
Andre ideer til hvordan jeg kan stille det op?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!