onsdag den 23. april 2014

Food ideas for girls night in

 Hello, hello lækre! Skolen er startet, og jeg savner allerede påskeferien, haha. I påsken var jeg sammen med mine veninder og vi hyggede os rigtig meget, med lækker mad og dessert. Vi byttede dog om på det, og startede med desserten, haha. #crimeriders. Jeg fik taget nogen lækre billeder, og tænkte måske I kunne få lidt inspiration ud af det, hvis I skal holde en hyggeligt pigeaften og er tom for ideer med hensyn til mad? Så here we gooo ..
Som aftensmad, lavede vi mexicansk. Mmmh, nachos bliver man ALDRIG træt af! Super hurtigt og let. 
Køb de grøntsager I kan lide, skær det ud, put det i skåle så det bliver som en mini buffet. Steg oksekødet (vi kom noget salsa i, for ekstra smag). Så skal nachos'ne bare i ovnen med ost på toppen, så det kan smeltes. Top det af med creme fraiche og salsa. Mhhh
Som dessert, lavede vi frugt med chokoladefondue. Det blev altså ikke så fancy, men smeltet chokolade i en skål, er fint for os, hehe. Endnu en let sag. 
Skær diverse frugter, I har købt, ud. Smelt chokoladen over et vandbad. Kom det hele i skåle. Tag nogle tandstikker og dyp ahead! Mumss

Hvad laver I, når I er med veninder? 
Kunne I lide indlægget?

4 kommentarer:

  1. Super lækker inspiration! Det er en fin blog du har - har du lyst til at følges? :-)

    Knus
    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ser utroligt lækkert ud med den chokoladefondue der :)

    SvarSlet

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!