tirsdag den 20. maj 2014

B-day wishlist

B-day wishlist

B-day wishlist by Victoriakwan

Hej smukke! Bloglysten er her skam stadig, og det er min fødselsdag i morgeeeeen!! Keep calm ;p
Jeg ønsker mig alt fra denne collage, åh gardddd! Så I gårsdagens post? SØRG for at kommentere hvilken jakke I kan lide! Ville være en kæmpe hjælp <3
Jeg ved kun at min papmor og far allerede har købt gaver, som jeg får d. 25. hvor vi skal ud på en lækker restaurant - de kender mig. Vejen til mit hjerte, er gennem mad, hahah. Ellers så er disse gaver jo ikke mega dyre, så når jeg får min første løn, belønner jeg måske mig selv lidt.. who knows? o:)
Slangeskindstasken er ikke den på billedet, men da Polyvore ikke har Day Gwyneth taskerne, var det det tætteste jeg kunne komme på. Jeg ønsker mig nemlig de berømte Day tasker, bare i slangeskindsprint :')
Så længe folk har spurgt hvad jeg har ønsket mig, har jeg ikke anet det. Men selvfølgelig kommer alle ideerne, dagen før min fødselsdag, haha! Når, men så kan jeg altid vise dem til jer, da.
Hvad synes I om ønskerne?

Kys,


2 kommentarer:

  1. Gode ønsker, er vild med jakkerne fra Zara!

    Tag gerne et smut forbi min blog, mitvillavillekulla.dk

    x Villa Villekulla

    SvarSlet

Hver enkelt kommentar, betyder så meget for mig! Tusind tak, fordi du giver mig motivation, til at blogge!